Kieszonkowy zestaw kosmetyczny




Hej Kochani! :)
Luty dobiega już końca (na całe szczęście), za oknem nadal zimno i okropnie, ale myśl o marcu bardzo mnie motywuje do działania! Zdałam sobie ostatnio sprawę, że od wakacji dodałam zaledwie kilka postów, a przez cały ten okres moja głowa była pusta, bez pomysłów, szczególnie końcówka zeszłego roku była dosyć nerwowa, ale o tym innym razem opowiem. ;) W każdym razie liczę na to, że teraz na wiosenny okres się to zmieni.
W dzisiejszym poście troszkę kosmetycznie. Nie dawno kupiłam ciekawy bajerek - kosmetyczną książeczkę w sam raz do torebki! Jestem kobietą i trudno było mi w sklepie przejść obojętnie, tym bardziej, że były przeceny... a zestaw był za grosze.
Paletka do makijażu brytyjskiej marki SUNKISSED  mieści w sobie cztery cienie do powiek, dwa odcienie cieni do brwi, róż, bronzer, czarny eyeliner, oraz pędzelek i gąbeczkę. Jak pewnie łatwo zauważyć dwie ostatnie rzeczy pozostawiają wiele do życzenia, jednak jeśli patrzeć, że jest to zestaw do "kieszeni" można jak najbardziej przymrużyć na to oko.
Dużych pędzli ze zdjęcia w zestawie nie było.

Okładka książeczki jest urocza, ma bardzo przemiły design. Na wewnętrznej części znajdują się triki makijażowe w języku Angielskim, które co prawda wielce mi się już nie przydały, ale pomysł udany.
Cieni do brwi (a właściwie tylko jednego) użyłam już kilkakrotnie i byłam całkiem zadowolona. Bardzo ładnie i szybko można sobie nimi podkreślić brwi, a efekt jest super.
Cieni do powiek jest mało, zbyt wielkiego wyboru nie mamy, jednak na pewno da się z nich coś zrobić ciekawego - w końcu pamiętajmy, że jest to miniaturowy zestaw do torebki, więc nie wymagajmy od niego całej palety kolorów.
Bronzera, różu oraz kredki nie miałam jeszcze okazji używać i raczej prędko po nie nie sięgnę, ponieważ nie często z nich korzystam.
Mnie osobiście się podoba, na pewno jest to przydatna rzecz i przede wszystkim nie zajmuje dużo miejsca, a nam kobietom na tym przecież zależy, biorąc pod uwagę rzeczy, które nosimy w torebkach! :)






17 komentarzy:

  1. Ale super! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paletka, bardzo poręczna, na podróże byłaby znakomita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już na jakimś blogu o tym i co raz bardziej mam ochotę to kupić, a w domu za duuuużo kosmetyków!
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka wygląda uroczo, a zawartość zachęca do zakupu, wszystko co potrzebne w jednym miejscu, pozdrawiam! :)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny zestaw, sama bym się na taki skusiła bo nie lubię za dużo ze sobą zabierać. Bardzo dobre zdjęcia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na paletkę. Bardzo ładnie wygląda! Idealna do torebki. Ile kosztowała? ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No może i za wiele nie znajduje się w tej książeczce, ale za to, jak wspomniałaś jest praktyczny i można schować w torebce. Myślę, że to wystarczy jeśli chce się zabrać malowidła ze sobą :) Sama chętnie skusiłabym się na książeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna opcja na podróże i nie tylko! Jak najbardziej wrażenie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglada ta paletka :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe, dodatkowo ma piękną okładkę. Takie zestawy najlepiej sprawdzają się na wyjazdy, pozwalaja także trzymać kosmetyki w porządku. Dodaję twojego bloga do obserwowanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna paleta,a okładka jest znakomita.Widziałam wiele razy ten produkt więc może w końcu się na niego skuszę.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza ta paletka, ale chyba preferuje normalne kosmetyki, obawiam się ,że ta paleta nie sprawdziłąby mi się na co dzień. Kolorystyka niestety nie moja.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę fajny pomysł z tą książeczką. Muszę sobie taką ogarnąć, bo widzę, że naprawdę jest warta zainteresowania. Oczywiście nie zastąpi ona normalnych kosmetyków, ale na szybko na jakieś wyjście do miasta na pewno jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza, na jakieś imprezy, wyjścia, może się przydać ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemna sprawa na czarną godzinę, kiedy nie mamy dostępu do całej kosmetyczki to chociaż mamy coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń