SammyDress , Zaful, oraz jak spędziłam święta w Polsce!




Witam Kochani, dzisiaj trochę o tym jak cudownie spędziłam święta w Polsce. Wiem, że dla większości z Was to normalne, jednak dla osoby, która mieszka na co dzień hektary od domu jest to nad wyraz wyjątkowy czas!
Udało mi się spędzić ponad dwa tygodnie w Polsce! Juhu! Było na prawdę cudownie, cieszyłam się z każdej chwili i sięgałam garściami po wszystko czego brakuje mi w Danii, a brakuje wiele...
Przede wszystkim rodziny, której nie widziałam kilka miesięcy, a z którą udało mi się spędzić bardzo dużo czasu. Domowego, polskiego obiadu, bo choć sama pichcę "po polsku" to jakoś w Polsce wszystko smaczniejsze.

Już od jakiegoś miesiąca zrzędziłam mojemu Kamilowi, że zrobiłabym wszystko, by móc przejść się Poznańskim deptakiem i poczuć ten polski klimat i atmosferę panującą na ulicach. Na deptak co prawda nie zaszliśmy, ale kilka galerii udało nam się zwiedzić, a ja oglądając je wyglądałam jak małpka wypuszczona z zoo. Jak pewnie się domyślacie duńskie centra handlowe pozostawiają wiele do życzenia, a ja spragniona zakupowego szału, pełnego ludzi wpadłam w szaleństwo. Ja do egoistek nie należę, tak więc w sumie przypadkiem pieniądze od dziadka(dzadziusiowi kupiłam za swoje :p ) przeznaczone na mój prezent przeznaczyłam na prezenty świąteczne dla bliskich, a sama skończyłam jedynie z ogromnym uśmiechem z radości jaką sprawiłam rodzinie po przyjściu gwiazdora. O wiele bardziej wole dawać, niż dostawać :)
Szkoda, że wszystko najwspanialsze szybko mija i czekała mnie powrót 14 godzinna do codzienności. Teraz znowu jestem tu w Danii i jak na razie świeci słońce, ale prognozy pogody wróżą w następnych dniach deszcz.

Na dzisiaj mam również dla Was recenzję kilku rzeczy z SammyDress i Zaful. Tym razem wszystkie rzeczy są bardzo udane i nie będę Was zanudzała długą oceną.










24 komentarze:

  1. Świetne zegarki oraz ta bransoletka! Zakochałam się w niej!
    Świetne zdjęcia oraz post <3

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu "czaję" się na taki sweterek :D Zegarki cudowne! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zegarek ! :O Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam taki sweterek, tylko czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek idealny dla mnie! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy, super, że miło spędziłaś święta:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek bardzo świetnyy ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama cieszyłabym się jak małe dziecko na widok osób, których nie widziałam bardzo długo. :) Świetne rzeczy, szczególnie zegarki! ;)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek bardzo ładny;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamuniu ten zegarek jest piękny, bransoletka również! Chyba im jestem starsza tym bardziej podobają mi się rzeczy których kiedyś nie lubiłam :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy wybrałaś, sweterek jest idealnie w Twoim kolorze i naprawdę wyglądasz w nim ślicznie ! Poza tym jesteś bardzo fotogeniczna, a Twój blog strasznie mi się spodobał. Jest pisany w sposób, który uwielbiam, a takich blogów szukać ze świecą :)
    Na pewno będę do Ciebie zaglądać. Z niecierpliwością czekam na następny post.
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Bardzo fajne rzeczy, skarpetki urocze. Śliczny sweterek. Super blog, obserwujemy? Daj znać u mnie. Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny sweterek. Ostatnio podobają mi się takie większe swetry. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skarpetki świetne, ostatnio mam straszną słabość do takich. ;) a Święta w Polsce na pewno były udane, zwłaszcza że i pogoda całkiem przyjemna była. :) i ciesz się, że już w Danii jesteś, w Polsce teraz strasznie brzydko jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sweterek i faktycznie polskie jedzenie w Polsce smakuje lepiej! ;p

    https://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Myslalam nad tym swetrem, ale w innym kolorze, szary lub różowy, bardziej w moim stylu :)
    Zegarek biało-czarny najbardziej mi przypadł do gustu :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek, piękny ma kolorek, bardzo też mi się spodobał 2 zegarek ;) Zaobserwowałam, liczę na rewanż ♥

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Już lepiej mieć ten deszcz niż po -10 stopni mrozu :)
    Chętnie bym się zamieniła :)
    Kuchnia polska - ever best, była i będzie najlepsza.
    Kilka razy byłam za granicą i żadne potrawy mi tak nie przypadły do gustu jak te nasze :)
    Te inne albo nie przyprawione, albo nie dogotowane, albo bez smaku bla bla bla i tak w kółko Macieju, być może to kwestia przyzwyczajenia no ale jeśli mam wybór to wybieram to lepsze :D

    Zegarki świetne, a post dobrze się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz w tych ciuszkach, a z tym zegarkiem to już w ogóle mistrzowsko! Swoją drogą gdzie można kupić takie skarpetki? Nie ukrywam, że chętnie bym sobie takie sprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pasuje do Ciebie ta kreacja, wydaje mi się, że masz do tego odpowiedni dryg ;) Skarpetki chętnie nabyłbym dla dziewczyny, kocha tego rodzaju pierdoły, ale póki co - chyba po sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful watch,so shinning girl.

    OdpowiedzUsuń