Moja ocena - Sammydress



Witajcie!
Pewnie po samym tytule wiecie czego możecie spodziewać się w dzisiejszym poście. Tak, dokładnie dzisiaj oceniam ciuchy z firmy Sammydress. Moje oceny są raczej szczere, tak jak i ja sama. Nie widzę potrzeby czegoś komplementować, jeśli rzeczywiście nie ma czego chwalić, więc u mnie z pewnością poznacie wszystkie zalety (jeśli owe będą), ale również i wady produktów.


Na pierwszy strzał leci szary sweterek z nietypowymi, ciekawymi jak dla mnie wycięciami. Jakoś rok temu miałam już do czynienia z zamawianiem zimowych rzeczy na tego typu stronach i niestety zadowolona nie byłam. Materiał był tak cienki, że właściwie cardigan przydał mi się latem, jak pojechałyśmy z koleżankami nad morze się powygłupiać.
Za to tym sweterkiem zmieniłam zdanie co do tego typu rzeczy zamawianych przez internet. Materiał jest świetny, delikatny, grubszy i idealnie sprawowałby się na Duńskie zimy, lecz jego design go wyklucza - czego oczywiście byłam świadoma! :) Wycięcia na rękawach są duże i dają bardzo ciekawy efekt, który jest świetny. Niestety sweterek ma jedną ogromną wadę, którą również możecie zobaczyć na zdjęciu. Na jednym rękawie (np: pierwsze zdjęcie, lewe ramię), górna przyszyta część jest zbyt długa i nieestetycznie wisi. Myślę, że był to błąd w produkcji i ktoś przez przypadek wziął materiał przyszykowany na większą rozmiarówkę, bądź w gorszym wypadku ktoś przyszył dłuższy kawałek, byle by było - na odwal się. W sweterku jak na razie chodzę jedynie po domu, ale na prawdę po raz pierwszy żałuję, że nie znalazłam podobnego, jednak bez tych dziur na rękawach, byłby wtedy idealny.






Drugą rzeczą jest najzwyklejsza koszulka z nadrukiem. Napis idealnie mi przypasował z racji ostatnich życiowych sytuacji. Niestety T-shirtka wykonana jest z poliestru, oczywiście to nie błąd firmy, a mój, gdyż zwabiona napisem, nie przeczytałam z czego została zrobiona. Ogólnie zarzutów do niej nie mam, choć jej elektryzowanie się do ciała potrafi doprowadzić mnie do szału! (tym bardziej, że ostatnio mi się troszkę przytyło, zima i te sprawy :p ) Również wydaję mi się, że choć koszulka ma luźny krój to w okresie letnim (pomijając jej kolor) nie będzie nadawała się do noszenia w gorące dni.




Trzecią rzeczą jest męska koszulka z długimi rękawami, wykonana większości z bawełny. Na plus przemawia na pewno jej ciekawy wzór i krój oraz uniwersalność. Świetnie się prezentuje, nigdzie się nie pruje, i w przeciwieństwie do sweterka przyszła bardzo dokładnie uszyta.
Jego wadą jest zbyt cienki materiał, na zimę z pewnością się nie nadaje, zaś, jeśli chce się pod nią nosić podkoszulkę należało by dobrać jej odpowiedni kolor, w tym wypadku najlepiej biały.



Ostatnia rzecz została kupiona na Mikołajki dla mojego chłopaka - wielbiciela muszek. Tym razem w wersji kelnerskiej, choć jako kelner nie pracuje. Zapinana jest w bardzo prosty sposób na specjalną, wytrzymałą klamrę umieszczoną na regulowanym pasku. Muszka jest w miarę solidnie wykonana, jak na cenę za którą została kupiona.






31 komentarzy:

  1. Sweterek jest przecudowny!!!
    Szkoda, że ma taką wadę :((
    Pewnie ty tak nieszczęśliwie trafiłaś na taki z wadą.
    Ale prezentuje się bardzo fajnie :))
    Piękne zdjęcia, powinnaś wszystkie zdjęcia "tytułowe" robić w taki sposób taka mała rada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie stwierdziłam, że tytułowe zawsze będą posiadały taką zakładkę :) Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  2. Mimo tej wady, swetere cudownie wyglada! Szkoda, ze koszulka ma cienki material, ale takie tez trzeba miec w szafie, a wzor jest swietny ;)

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest mega ciekawy, taki dosc oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą oszulkę z nadrukiem, genialna jest :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek podoba mi się, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś naprawdę super rzeczy, bardzo mi się podobają. Sweterek sama bym sobie kupiła! 😊
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/12/czy-istnieja-w-moim-zyciu-wartosci.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter! U mnie również w szarym kolorze, ale z Zaful :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie rzeczy ! Ale najbardziej to ten sweter :*
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka skradłą moje serduszko! sweter też cudowny, szkoda tylko że ma taką wadę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy sweterek jest świetny
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. W fajnej formie zrobiłaś ten post. Sammydress ma bardzo ciekawe produkty jednak nie miałam okazji jeszcze ich przetestować.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest świetny szkoda że troszkę wisi ale i tak jak dla mnie wygląda przepięknie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest dopasować rozmiary przez internet, dziękuje :)

      Usuń
  13. Świetny sweterek mimo wady, chyba go zakupie ❤️
    Kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O super zrobiłaś ta recenzję! :) Bardzo nam się podoba! Bluzka pierwsza śliczna, a drugą mamy :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek podoba mi się najabrdziej ;) świetnie pokazujesz zamówienie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia, pomagam - 2,74$, 9,45$, 13,42$, 7,97$ :)
    Mam nadzieję, że pomożesz i mnie jak będę potrzebowała klików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i pewnie, że pomogę! :)

      Usuń
  17. świetny ten seterek, taki niebanalny

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane ^^
    Kurcze..szkoda, że sweterek ma taką wadę, bo jest przecudowny :D
    No cóż, ale napis na koszulce idealnie do mnie pasuję :DDD

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane!

    Świetny ten sweterek.
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super recenzja. Pierwszy raz spotkałam się z takim ciekawym sposobem oceniania. Bardzo oryginalnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym sweterku, wygląda przecudownie! Zapraszam :) https://xjust-my-lifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej :) Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. Mam do Ciebie ważne pytanie, ponieważ staram się o dostanie na studia na duńską uczelnie.
    Mianowicie, muszę załatwić zaświadczenie, ze szkoły, które potwierdzi ile miałam lekcji angielskiego przez całe liceum i abym się dostała musi się to równać z duńskim B czyli poziomem jaki mają Duńczycy po skończeniu liceum. Możesz napisać jak to jest z angielskim w Danii w liceum? Ile jest godzin tygodniowo i co oznacza duński poziom B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Napisze w najbliższym czasie, jeśli chcesz możesz zawsze odezwać się do mnie na meila :)
      claudittadrake@gmail.com

      Usuń
  23. Sweterek ciekawy ale mi byłoby w nim zwyczajnie zimno..;/

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszka dla chłopaka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń