Born Pretty Store





Born Pretty Store jest przez większość dobrze znana. Firma ta oferuje nam przede wszystkim biżuterię, kosmetyki, oraz asortyment przydatny do robienia paznokci. 




Ich rzeczy może nie są najlepszej jakości, jednak za jakość się płaci, zaś ceny sklepu nie są wygórowane, jednak dzięki temu każdy znajdzie tam coś wspaniałego dla siebie, bądź jako dodatek do prezentu dla rodziny. 



Naszyjnik, który wybrałam podobał mi się już od dłuższego czasu. Świetnie prezentuje się i elegancko wygląda na jasnych swetrach, które teraz noszę notorycznie. Stanowi super dodatek, pomimo swojego minimalistycznego wyglądu. 





Design bransoletki strasznie mi się spodobał. Jestem wielbicielką piórkowych/listkowych motywów i ozdób. Wszystko to kojarzy mi się z delikatnością, a taki również wygląd ma cała bransoletka. Pomimo tego, że materiał z którego została zrobiona jest dość kiepski to i tak dobrze prezentuje się na sukience, bądź eleganckiej koszuli. 




Pierścionek jest wykonany tym samym motywem co bransoletka, przez co stanowi ładnie wyglądający komplet. Nie jest on połączony w całości, dzięki czemu można regulować go na każdą szerokość palca - z resztą bransoletkę również. Brylanciki umieszczone w listkach dają największy efekt. 





Reasumując, biżuteria jest adekwatna do ceny, która nie należy do wysokich. I warto skorzystać, jeśli chcę się zrobić fajny i tani prezent.

12 komentarzy:

  1. Cudowna biżuteria :D
    Muszę kupić sobie jakiś piękny pierścionek na nawy rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy oferuje ten sklep :)
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na ten pierścionek z przyjemnością bym się skusiła. śliczny jest ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna bizuteria *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria totalnie w moim guście *~*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria :)

    Zapraszam na konkurs!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna biżuteria :)

    Zapraszam na konkurs!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest cudna. Lubię takie motywy. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna biżuteria :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka również i mnie bardzo się podoba :) Mam taką sukienkę, do której pasowałaby idealnie! Szkoda, że nie można mieć wszystkiego, mam już tyle tego rodzaju drobiazgów, że głupio byłoby zamawiać kolejną przez zakochanie. Pozdrawiam, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń