Butik StyleWe

PL: Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją rzeczy ze sklepu StyleWe. Sklep ma na prawdę świetny i duży asortyment! Kilka rzeczy rzeczywiście przypadło mi do gustu. Możemy tam znaleźć między innymi niesamowite sukienki, ciekawe koszulki, ciepłe swetry, oraz stylowe rzeczy sportowe. Sklep robi również super obniżki z okazji czarnego piątku(co możecie zobaczyć poniżej). Uważam, że ceny również są przystępne, co bardzo mi się podoba.

ENG: Today I come to you with a proposition to of clothes from the store StyleWe. There is really great and a large assortment! A few things really take to my liking. You can find there among other amazing dresses, interesting T-shirts, warm sweaters, and stylish sports stuff. The shop also is doing a great promotions with occasion of Black Friday. I think that the prices are also good, which I really like.




PL: Sukienki mini najbardziej mi się spodobały. Czarna sukienka jest niecodzienna i pasuję idealnie na każdą okazję. Przypadły mi do gustu również sukienki przypominające bluzy, są genialne!

ENG: The most I liked mini dresses. The black dress is unusual and fit perfectly on every occasion. Everything in this shop is brilliant!



Po więcej zachęcam Was do zajrzenia! :) I invite you to look  -------> StyleWe.com



16 komentarzy:

  1. Ich rzeczy są rewelacyjnej jakości! Mam kombinezon i świetnie się trzyma ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne mają rzeczy, sukienki rzeczywiście się fajnie prezentują :)
    Kiedy zrobisz jakiś post z ulubieńcami? Bardzo je lubiłam :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, fajnie się prezentują :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszłam, że ta firma ma świetne rzeczy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele pozytywnych opinii, świetne rzeczy pokazałaś, powodzenia we współpracy!:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne sukienki, masz fajny gust :)

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ubrania na pewno obczaję ten sklep :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Już słyszałam o tym sklepie. Nawet dostałam propozycję współpracy, ale odmówiłam. Fajny post :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z moich ulubionych, robiłam w nim zakupy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sukienki ;)
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze co słyszę o tym sklepie ;) ale weszłam i fajny mają asortyment!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń