Beach Glass DIY

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo prostą dekoracją, która na pewno będzie świetną letnią ozdobą do Waszego pokoju, a zrobienie jej jest dziecinne łatwe. 

Co będzie nam potrzebne:
-szklane buteleczki/słoiczki
-piasek
-kamyki/muszelki

 Z pewnością sprawa jest ułatwiona dla tych co mieszkają nad morzem, ponieważ wystarczy zrobić sobie spacer wzdłuż plaży, a materiały same wpadną nam w ręce. Jednak Ci, którzy nie żyją blisko plaży i nie planują tegorocznego wyjazdu w tamte kierunki, również mogą z łatwością wykonać taką ozdobę. Tak jak w moim przypadku (zdjęcie poniżej) użyłam dekoracyjnych, pomarańczowych kamyków, które z pewnością dostaniecie, choćby w sklepie zoologicznym, a dokładnie w dziale rybnym. :)


40 komentarzy:

  1. Jejku, świetnie to wygląda, bardzo prosta do wykonania, a efekt jest zniewalający!
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dekoracje, sama mam kilka takich w pokoju, naprawdę cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna dekoracja, często robię ozdoby do pokoju, więc na pewno skorzystam :)
    ciekawy blog obserwuje i będę wpadać częściej :)
    pozdrawiam :)

    http://by-klausia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentują ! :) Takie ozdoby na pewno umilą dzień :* Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nadadzą pokoju letniego wyglądu :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. prześliczna dekoracja :D *-* bardzo pomysłowe i jest niczym wisienka na torcie jeżeli chodzi o ozdobienie pokoju :3
    http://live-love-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna dekoracja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy07 maja, 2016

    Bardzo kreatywny pomysł :D Dekoracja wspaniale się prezentuje *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne DIY ;) Kiedyś robiłam coś podobnego :D
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś w łazience podobną dekorację, ale trochę bardziej klasyczną. Uwielbiam takie rzeczy, bo przypominają morze, słońce i wakacje!
    Bardzo ciekawy pomysł, który z pewnością ożywi pokój, łazienkę, a nawet i piwnicę by ożywił.
    Muszę przyznać, że masz zmysł artystyczny, bo pięknie to skomponowałaś.
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie morskie dekoracje i mieszkam od pewnego czasu nad morze, więc próbuje wykorzystać to co znajdę na plaży :)

      Usuń
  11. Przy moim urwisie musiałabym stawiać takie buteleczki chyba przy suficie już tyle rzeczy mi pobił że stwierdziłam że to nie przejdzie . Ale świetnie się prezentują;*

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda cudownie . Podejżewam,ze ladnie by wygladalo na mojej polce w pokoju :)

    Sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy08 maja, 2016

    Prześliczna dekoracja. Bardzo podobają mi się takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądają! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna dekoracja! :)
    Jejku sama bym chciała taką posiadać.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie dekoracje i mam ich bardzo dużo w domu. Świetnie się prezentują i ładnie zdobią pomieszczenie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie to wygląda, ale u mnie nie byłoby już na to miejsca. :P
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie to wygląda:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł i ciekawie to wygląda :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł :) x
    Pozdrawiam!
    szanix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka prosta rzecz, a tak pięknie się prezentuje :)
    naprawdę cudowne diy, genialny pomysł :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, wygląda bardzo fajnie.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kamyki. I wszystko co wiąże się z wodą, więc u mnie są to proste litrowe słoiki z kamykami i muszelkami. Twoje natomiast są wielce wyszukane. Chyba zaryzykuję swoich zdolności manualnych i estetycznych których nie mam) by stworzyć takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cuda! Nie trzeba jechać nad morze :) Ja też uwielbiam robić dekoracje do domu, choć mój narzeczony ma już czasem tego po dziurki w nosie :D Ale nie przejmuję się tym, niech się cieszy, że ma mieszkanie ładnie urządzone :) To taka moja odskocznia od codziennych obowiązków. Jak tylko mam chwilę, siadam i działam :) hurtownia pm-m

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uważam, że Wystrój wnętrz jest bardzo ważną rzeczą. Nie wiem jak wy, ale ja dbam dosłownie o każdy detal.

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać, że masz do tego dryg:) Ja tez lubie wstawac jakies małe drobnostki do swojego mieszkania. Zazwyczaj wystarczy jeden lub kilka malutkich rekwizytów i całość wyglada zupelnie inaczej:) Swoja droga polecam https://yourhomestory.com.pl/narzuta-axel-kremowo-brazowy . bardzo fajnie to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie najważniejsze dekoracje np. w salonie to jakiś ładny koc czy poduszki, świeczki itp Ciekawe propozycje widziałam na przykład na stronie https://dekoma.eu/pl/ i myślę właśnie o zakupie czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również cenię sobie tego typu, oryginale dodatki. Sama planuję remont mieszkania w najbliższym czasie. Na pewno chcę kupić fototapety 3D poniewaz bardzo podoba mi się efekt, jaki sobą prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  30. Diabeł tkwi w szczegółach, zawsze te elementy dekoracyjne robią nam wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie sie zaopatrujesz w akcesoria? Ja tbh nawet nie wiem co czasem wpisac w google:D Odnosnie szycia polecam welnebawelne. (Wloczka Drops fajna sprawa) ale reszta? Nie mam pojecia

    OdpowiedzUsuń