Kilka sprawdzonych porad na zdrową cerę


1. Pij dużo wody w ciągu dnia, zaś zaczynaj go ze szklanką letniej wody z cytryny, da Ci ona dużo witamin i wspomoże pracę układu pokarmowego. Warto nauczyć się pijać wodę każdego dnia, ponieważ usuwa ona toksyny z organizmu. Oprócz tego, wspomaga w procesie odchudzania, wypełnia żołądek na długi czas dając uczucie sytości. Wpływa na samopoczucie, a w niektórych przypadkach pomaga z bólem głowy.

2. Każdego dnia po wstaniu z łóżka Twoim problemem są opuchnięte oczy? Zastosuj zimne ogórki na oczy. Nie dość, że zmniejszą opuchliznę to i przyczynią się do zniknięcia cieni pod oczami. Na pewno będziesz świetnie wyglądała! :)

3. Chcesz by Twoje rzęsy wyglądały na dłuższe? Wystarczy, że szczoteczkę przy malowaniu skierujesz do zewnętrznej części oka. Rzęsy się wydłużą, podkręcą i będzie je ładnie widać.

4. Jeśli zdarzają Ci się bardzo suche partie skóry na twarzy, nałóż na noc dużo zwykłego kremu Nivea. Na następny dzień Twoja skóra będzie o wiele gładsza.
5. Nigdy nie zapominaj o demakijażu! Szkodzisz tylko swojej skórze. Każdego wieczoru umyj dokładnie skórę odpowiednimi preparatami, przykładając namoczony wacik do rzęs przeczekaj chwilę, aż tusz zacznie się rozpuszczać i dopiero wtedy zetrzyj go (unikniesz straty cennych rzęs), później nałóż krem nawilżający.

6. Zawsze na noc spleć z włosów warkocz. W czasie snu rozpuszczone włosy niosące na sobie wiele bakterii często przenoszą je na Twoją twarz.

7. Dbaj o dietę, zrezygnuj z ciągłego jedzenia czekolady, która często wpływa na rozwój nowych wyprysków.
8. Nie zapominaj o robieniu peelingu i nakładania maseczek 2-3 razy w tygodniu. Oczyszczają z  bakterii i w dużym stopniu uniemożliwiają rozwijanie się ich na skórze.

9. Zawsze po użyciu umyj dokładnie pędzle, one są również siedliskiem natrętnych bakterii.

10. Staraj się jak najmniej dotykać skóry Twojej twarzy w ciągu dnia, ponieważ dłońmi dotykasz wiele rzeczy, na których żyją miliony drobnoustrojów.


Zapraszam Was również na bloga Waszcziego, gdzie możecie już dzisiaj przeczytać wywiad ze mną :)

A jakie są Wasze triki urodowe? :)


33 komentarze:

  1. Świetna kurtka ! :) Super post zresztą jak zawsze :D Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rady. Zawsze spinam włosy na noc i nie jem czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ciekawe porady :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje porady bardzo mi pomogły:)
    Masz śliczną bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbujemy! :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslałam,że spinanie włosów na noc łamie je :\ Dotychczas spałam w rozpuszczonych pozdrawiam :) http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mowa o mocnym spinaniu przy głowie, a jedynie o luźnym warkoczu :)

      Usuń
  7. Mega fajny post. Na pewno będę z tych cennych rad korzystać. Ja wiąże na noc włosy ze względu ze rano każdy jest w inną strone, tak bynajmniej kiedyś miałam.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rady :D Stosuję się do większości z nich :)
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe, i co najważniejsze, cenne rady:)
    Spodobał mi się Twój blog, dlatego go zaobserwowałam, w wolnej chwili zapraszam do mnie;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post :) Radę z rzęsami muszę koniecznie wypróbować!

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatne porady! Chętnie skorzystam, o niektórych nawet nie słyszałam :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować wszystko to, co tu napisałaś :)
    Naprawdę świetny post! Bardzo fajnie piszesz ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystam z tych rad, ostatnio moja cera się zbuntowała hah!


    Zapraszam na mój pierwszy post, jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia z walką :) Zajrzę!

      Usuń
  14. Świetne bluzka :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od siebie polecam jeszcze zieloną herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe i zdecydowanie przydatne porady :D
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam szczególnych problemów z cerą, ale chyba zacznę się stosować do twoich rad.
    Super post i śliczny uśmiech!
    st3fansk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz, to masz ogromne szczęście! :) Ale warto zapamiętać w razie jakiegoś wypadku, albo dla zabezpieczenia na przyszłość :)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy post oraz cały blog! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Postępuję podobnie, choć nigdy nie robię warkocza na noc, gdyż na drugi dzień, zamiast mieć proste, mam falowane włosy. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to może być problem dla tych co chcą zachować proste włosy :)

      Usuń
  20. Ja codziennie rano pije wodę z cytryna i czuje sie swietnie :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również po takiej wodzie czuję się bardziej rześka :)

      Usuń
  21. Cenne rady, na pewno wielu osobom bardzo się przydadzą. Ja sama również o kilku nie słyszałam więc z chęcią z nich skorzystam. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne porady! Z chęcią skorzystam z tych ogórków i w ogóle wszystkiego :D
    Obserwuje na Insta :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz, właśnie zauważyłam kolejne błędy jakie popełniam. Najgorszym jest demakijaż, będę wyglądać jak śliwka po 6 latach odsiadki za szafką. Pięknie wyglądasz. Co za uśmiech!

    OdpowiedzUsuń