Deser ryżowy


Wreszcie jestem w Polsce, co mnie strasznie cieszy! Strasznie już tęskniłam za moim ukochanym krajem, choć w sumie jeszcze nigdzie się do miasta nie wybrałam, nie miałam na razie okazji, pierwsze dwa dni spędziłam w towarzystwie dziadków i chłopaka. Jutro przyjeżdżają w odwiedziny inni członkowie mojej rodziny, by razem spędzić moje imienin. :)
Zaś na dzisiaj mam dla Was przepis na łatwy, zdrowy, szybki i smaczny deser (który pewnie wielu z Was zna z dzieciństwa)


Porcja na 2 osoby:
-jedna torebka ryżu
-kakao
-mleko
-jogurt
-musli
-dżem

Zaczynamy od zagotowania w garnku mleka, dosypujemy do niego kakao. Gdy mleko się zagotuje wsypujemy ryż z torebeczki do garnka i gotujemy cały czas mieszając. Ryż zacznie zwiększać swoją objętość "wypijając" mleko, wtedy należy dolewać go tak długo, aż ryż będzie wreszcie dobry i stanie się miękki. Później gotowy czekoladowy ryż nakładamy do szklaneczek, dodajemy na górę jogurt, łyżeczkę dżemu i posypujemy musli, orzeszkami lub rodzynki. Smacznego! :)



26 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na pyszny, ale zrazaem zdrowy deser! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wykonam, mam nadzieję, że będzie pyszny:)
    Może wspólna obserwacja?
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łatwy przepis. Nie ma w nim żadnej filozofii a wygląda naprawdę pysznie. Spróbuję zrobić sobie taki deser *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zero filozofii i tylko 10 minut pracy :)

      Usuń
  4. Pysznosci! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo yey jaki kuszacy !;)
    trzeba bedzie sprobowac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, pewnie tak samo smakuje :D. Chyba spróbuję zrobić taki deser :)

    pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje świetnie! :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wyglada i pewnie smakuje dobrze, na pewno skorzystam z przepisu :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Yummy! Na sam widok ślinka mi cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm ale puchotełki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi narobiłaś ochoty, chyba sobie taki deser zaraz zrobię:D
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybki i łatwy, tak więc w wolnej chwili spróbuj! :)

      Usuń
  11. O mniam, wygląda pysznie! Aż zgłodniałam :D
    Pamiętam taki ryż z dzieciństwa, haha :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale nigdy za nim nie przepadałam :p Jednak z dodatkiem kakao jest świetny!

      Usuń
  12. Wyglada naprawdę apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam. Zdrowiej i ładniej wygląda niż jakiś tam zwykły jogurt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zrobiony z domowych składników praktycznie :)

      Usuń
  14. wygląda pysznie!
    http://lemona1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega smacznie to wygląda wypróbję ten przepis
    Zapraszam do mnie http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń