Zimowe faworyty - Dresslink

Hej Wszystkim, dzisiaj przychodzę do Was z zimowym przeglądem rzeczy z firmy Dresslink.
W sumie, jeśli mam być szczera, zanim wyklikałam w google nazwę sklepu i zanim na niego weszłam w moich myślach kreował się post dotyczący typowo i tylko zimowych ciuchów z tej firmy, ponieważ mamy okres zimy, no i wychodzę z założenia, że jeśli mam możliwość współpracy, to nie chcę, by wyglądało to tak, że myślę jedynie o sobie o tym co mi się podoba i co, a nuż przyda mi się latem, a Wam wcisnę zdjęcia crop topu zrobione telefonem... nie, nie, nie.
Jeśli już mam możliwość, chcę Wam dać szczerą ocenę produktu oraz może postarać się trochę Was zainspirować. Tak, więc do czego dążę? Moim zdaniem wybieranie letnich ciuchów, by je ocenić zimą to BEZSENS.
Jednak dochodząc do sedna. Gdy wreszcie weszłam na stronę sklepu i ponad 40 minut spędziłam na przeglądaniu, zdałam sobie sprawę, że niestety wiele do zaoferowania z zimowych rzeczy nie mają. Jak już oceniałam wcześniej, w innych postach, ich rzeczy często są z cienkiego materiału, tak więc wiele rzeczy wygląda fajnie, ale zanim coś z nimi zrobimy, człowiek będzie zmuszony poczekać do wiosny - a to ponownie bezsens.

W czasie przeglądania wzięłam, więc pod uwagę, że grudniowi towarzyszą dwa takie fajne dni, gdzie jednak wypada nam się ładnie ubrać, czyli Wigilia i Sylwester. Skupiłam się, więc na przeglądzie sukienek, bądź innych niecodziennych kreacji, ponieważ nie chodzi o to by założyć normalna, zwykłą sukienkę, jeśli mowa o sylwestrze.

Sukienki 




KLIK


 KLIK

KLIK

Sweterki


 KLIK

 KLIK

 KLIK

KLIK

Dodatek zimowy

KLIK


KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

Jeśli masz możliwość kliknij, a gdy będzie trzeba na pewno się odwdzięczę :)


Zapraszam na nowy filmik :)

23 komentarze:

  1. gratuluje współpracy - poklikałam. wybrałaś śliczne rzeczy, do mnie dopiero 1 raz idzie paczka z dresslink, ciekawa jestem jak będzie z ich jakością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza sukienka fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki nie w moim stylu, tylko ta w ptaszki. :D ALe sweterki, każdy, po prostu pokochałam! *,*
    Poklikane. :)
    julia-skorupka.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) Pierwsza sukienka jest świetna :)

    obserwuję i zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/2015/12/diy-accessories-for-your-room.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te sukienki sa prze cudne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Post bardzo fajny a ta trzecia sukienka powala na kolana! :D jest genialna i świetnie się prezentuje :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :) Ja z Dresslink zamawiam sobie akcesoria, torebki, biżuterię i jestem mega zadowolona :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki w ptaszki są śliczne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś fajne ubrania :) Pierwsza sukienka bardzo mi przypadła do gustu :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza sukienka jest śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak tu się zgodzę, również wchodząc na strone miałam nadzieję na OGROM swetrów, a tam kilka fajnych modeli. Nie mogę się doczekać lata, bo mają wielki asortyment letni. :) Ciekawy post. :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że Ci się udało ze współpracom! Jeśli chodzi o sukienkę sylwestrową na pewno wybrałabym tą czarną w cekiny. Ma świetne wycięcia. Na wigilię jednak pewnie bym wybrała coś bardziej subtelnego w stylu tych sukienek z ptakami. Bardzo mi się podoba też ten pierwszy sweterek. Naprawdę świetne rzeczy wybrałaś!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sukienka brokatowa z przezroczystymi wstawkami powala chce taka!!!!Pozdrawiam magicstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Brokatowa sukienka najlepszaaa! A tak poza tym wszystkie rzeczy śliczne, bluzy, swetry <3
    Pozdrawiam,
    http://falkoosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. najpiękniejsza brokatowa ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym sweterku, a co do sukienek.. Każdy znajdzie coś dla siebie. Sylwester zobowiązuje :)

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. To fakt, mają kilka perełek, ale ubrań zimowych niewiele.
    Poklikałam we wszystkie linki i jeśli to nie problem wpadnij do mnie też poklikać.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne ciuszki :) poklikałam. mogłabyś kliknąć u mnie w jeden link w najnowszym poście pod zdjęciami?

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń