Testuję kosmetyki

Hej Wszystkim! :) Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją trzech, jak dla mnie dobrych produktów kosmetycznych. Oraz z pierwszymi zdjęciami śniegu! Wiii! Padał u mnie śnieg!
To na sam początek pochwalę się śniegiem na moim podwórku, wybaczcie, zdjęcia robione przez okno, ponieważ jestem chora i nie mogę jeszcze wychodzić na dwór.


Teraz, kiedy już się pochwaliłam centymetrem śniegu na moim ogrodzie, przechodzę do najważniejszego, czyli testu.


Pierwszym produktem jest pomadka do ust firmy Wibo w postaci kredki. Dokładnie to Lovely, Color Wear, Long Lasting Lipstick.

"Pomadka do ust z formułą długotrwałą o intensywnym kolorze"

Co do długotrwałej formuły... jest trwała, póki się czegoś nie zje, później trzeba ją nanieść ponownie. Jednak jest bardzo prosta w użytku! Nie potrzebujemy przy niej używać konturówki.
Pomadka moim zdaniem strasznie brudzi, gdy przy nakładaniu jej, delikatnie zetrę ją na przykład z kącika ust to mam kolor, aż na policzku - bez płynu do demakijażu niestety się nie obejdzie.
Kolor ma strasznie intensywny, ale i jest matowa, dlatego ja stosuję ją z umieram i dzięki temu uzyskuje delikatny czerwony kolor - co mi się bardzo podoba.
Cena to około 10 złotych i kupiłam ją w Rossmannie. Stosuje ją od około 3 miesięcy.

Reasumując: 
- nakłada się bez problemu
- w miarę długo się trzyma
- ma ładny kolor
- delikatnie nawilża usta

_______________________________________________________________

Drugim produktem jest eyeliner również firmy Wibo, Rock With Me,Liquid Eye Pen, w postaci markera.
"Eyeliner we flamastrze z grubą końcówką. Intensywny, czarny kolor bez rozmazywania z przedłużoną trwałością do 24 godzin. "
Co do 24 godzin to szczerze nie wiem, jeszcze nigdy nie miałam go na sobie przez 24 godziny.
Jest na prawdę wygodny, bardzo szybko wysycha, dzięki czemu nie rozmazuje się.
Trochę przeraziła mnie grubość pisaka, bałam się, że to zwiastuje namalowanie strasznie grubej kreski, jednak szybko okazało się, że z łatwością da się dopasować linie i równie łatwo namalować cieniutką.
 Przyznam się, że do dnia dzisiejszego malowanie eyelinerem jest dla mnie katorgą, plus moja niecierpliwość równa się, że często rezygnuje z jego używania.
Jednak mam około trzy różne eyelinery, a dopiero ten uważam za idealny dla mnie. Malowanie nim kresek jest dziecinnie proste - zaś ja zawsze mam z tym problem.
Cena to również około 10 złotych i również kupiłam ją w Rossmannie, około 3 miesiące temu.

Reasumując:
- trwały
- szybko schnie
- łatwość w malowaniu grubych i cienkich kresek
- ogólna łatwość w malowaniu
_______________________________________________________________

Ostatnim produktem jest miętowy lakier do paznokci, firmy Miss Sporty, jest on linii Clubbing Color. Lakier jest Quick Dry, czyli szybkoschnący, aż w 60 sekund.

Lakier utrzymuje się dość długo, około 5-6 dni, czyli raczej standardowo, a to bardzo dobrze, ponieważ zawsze robię manicure w niedziele. Oczywiście w czasie tygodnia nie szczędzę paznokci. Odpryski pojawiają się u mnie jakoś w trzeci dzień.

Lakier trzeba nałożyć dwukrotnie, by uzyskać ładny wygląda. Przyznaje, że na prawdę bardzo szybko schnie, kończy się nakładać ostatni palec, a te pierwsze już są suche. Oczywiście warto jeszcze przez 10 minut obchodzić się ostrożnie z nowo pomalowanymi paznokciami, by przypadkiem nie nabawić się "wgnieceń" w lakierze.

Reasumując:
- bardzo szybko schnie
- utrzymuje się 5-6 dni
- nie odpryskuje, aż tak szybko
- ładnie wygląda po dwóch warstwach

17 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia! A kolor pomadki mega *.*
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadka wpadła mi w oko :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie widać (pomijając dwa pierwsze zdjęcia), że robiłaś je przez okno :D Produkty bardzo fajne, eyeliner mnie zainteresował ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego aparatu używasz? hah :p

      Usuń
    2. Ja używam Canon SX60 :)

      Usuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś jak ta kredka wygląda na ustach - ja zawsze przed zakupem jakiegoś kosmetyku do ust szukam takich zdjęć w internecie :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, szczerze zapomniałam je zrobić :/

      Usuń
  5. ta pomadka fajna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :)
    Zerkniesz? http://olivczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też dziś spadł pierwszy śnieg! ale nie tyle, co u Ciebie :D
    ten miętowy lakier jest świetny! lubię, gdy lakiery szybko schną, bo niektóre to tragedia ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tylko na zdjeciach tak wygląda :p
      Również lubię te szybko schnące ;)

      Usuń
  8. Ładny kolorek lakieru :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny lakier do paznokci! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia jakościowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ci zazdroszczę śniegu. Ja też już tak bardzo wyczekuję śniegu i świąt.

    Obserwuję :)
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor pomadki <3

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń