Inspiracje (Tumblr&Instagram)


Dzisiaj bardzo lekki post z kilkoma moimi zdjęciami - inspiracjami. Miłosne, wakacyjne oraz codzienne życiowe :)
Patrząc na zdjęcia i przypominając sobie jak ciepło było na dworze, jak słoneczko świeciło, to człowiek zaczyna tęsknić i marzyć, by był już chociaż maj ! Teraz łyso na dworze, zimno, szaro i czekam, aż napada trochę śniegu, by sceneria za oknem wreszcie się trochę zmieniła i rozjaśniała bielą :) Jednak za miesiąc (i te 4 dni) Święta! One zawsze dodają uroku, magii, piękna i koloru zimie, prawda?



Jaka jest Wasza ulubiona pora roku? :)
Czekacie na śnieg, czy wręcz przeciwnie, prosicie by jak najdłużej go nie było? :)
Zapraszam Was również na mojego instagrama (clauditta55) oraz tumblr!  

16 komentarzy:

  1. jak dla mnie najlepsza jest zimna , uwielbiam jej aure w tym i tez swieta
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię zimę, ale zdecydowanie moją ulubioną porą roku jest lato. Świetne inspiracje! ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zimę, śnieg, zimno, święta, grudzień.... Najlepszy taki czas w roku !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję z całego serca za każdy komentarz, obserwację, które budują moją motywację i stanowią najpiękniejszy prezent urodzinowy, jaki mogłam wymarzyć. Dla Ciebie to zaledwie chwilka napisać dobra robota czy wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - sukces, w czymś, co kocham i co dla mnie jest bardzo ważne. ♥ A przecież sama wiesz, że czasami marzeniom trzeba pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!

    Zaobserwowałam cię i liczę na rewanż (: :
    http://lovemydream-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdj

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny ten gif! :)
    ja to bym chciała już mieć zimę za sobą, najlepiej być już po maturze ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w każdej porze roku widzę coś ładnego i pozytywnego :)
    Zdjęcia cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia na, których jesteście we dwóch są strasznie urocze! Zdecydowanie wiosna albo lato

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodki gif
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też już nie moge doczekać się świąt. Świetne zdjęcia :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze inspiracji szukam na tumblr <3

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię oglądać inspiracje, na każdym blogu znajdę coś nowego!
    Świetne propozycje :) Ja lubię lato, ale aktualnie nie mogę doczekać się śniegu.

    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam na nowy post.
    http://natasiak.blogspot.com/2015/11/to-tylko-pozory.html

    OdpowiedzUsuń