Jesienna chandra



Jesień jest dla mnie najgorszą z pór roku. Jest coraz zimniej, szybciej robi się ciemno, a wszystko na dworze wygląda jakby umierało. Liście latają na chłodnym wietrze, zamiast wisieć na drzewach. Deszcz pada częściej, niż wychodzi słońce. Zaś pobudka do szkoły odbywa się 5 minut wcześniej, niż latem... ponieważ muszę mieć te 5 minut na ubranie się w kurtkę, szalik i jesienne buty. Właściwie jedyne co mi się w niej podoba to urok kolorowych liści przed ich spadnięciem z drzew - szkoda tylko, że u mnie w Danii jakoś nie można zaobserwować tego piękna. Jednego dnia liść jest zielony, na następny jest suchy i brązowy, a na trzeci dzień leży na ziemi... Choć nawet zabawnie wygląda, gdy sąsiad ma łyse już drzewa, zaś u mnie stoją jeszcze zielone! 

W każdym razie, gdy tylko nadchodzi jesień, wszystko od razu zaczyna mnie boleć, nic mi się nie chcę i czuje niechęć do życia. Do tego dochodzi niecierpliwe czekanie na dzień w którym pojadę do Polski, czyli święta Bożonarodzeniowe, bo zazwyczaj dopiero wtedy mogę ponownie jechać. 


Tak, więc jaki plan mam na tą jesień, by nie zwariować? 
W sumie nie należę do osób, które wszystko muszą mieć zaplanowane, stąd nie przygotowałam dokładniej długiej listy rzeczy, które poprawiają mi humor, gdy czuję, że popadam w depresję.
Jednak wiem, że chcę skupić się na blogu, gdyż trochę go zaniedbałam, oraz próbuję swoich sił w prowadzeniu vloga, na którego Was serdecznie zapraszam! (Film na dole)
Również zamierzam udoskonalić napisane przeze mnie stare opowiadanie i zmienić je w coś przypominające książkę. Myślę, że te rzeczy pomogą uniknąć mi jesiennej chandry i pogoda nie doprowadzi mnie do depresji. :)
Prócz tego krótka recenzja nowych rzeczy z Dresslink. Ze sklepu tym razem zamówiłam kardigan, który raczej okazał się pareo na plaże, jest z tak cienkiego materiału. Jeśli na to nie patrzeć to tak jak na zdjęciach zamieszczonych na stronie firmy, tak i teraz na żywo strasznie mi się podoba jego wzór i te frędzelki na dole, choć szczerze nie mam już gdzie w nim chodzić, ponieważ jest za zimno. No nic, po prostu będzie musiał przesiedzieć w szafie, do czasu, aż zrobi się wiosna. :)

Drugą rzeczą była sukienka. Nie spodziewałam się, że będzie leżeć na mnie tak jak na modelce ze zdjęcia, ale myślę, że źle nie jest, jestem jak najbardziej zadowolona i wkrótce na pewno zrobię sobie w niej sesje... choć w sumie nie wiem... ponieważ sesja na dworze chyba raczej jest już wykluczona :p W każdym razie sukienka jest zrobiona z grubszego, rozciągającego się materiału i jedyne co mnie w niej przeraża to, to, że zamówiłam rozmiar XL i szczerze jest mi jak miniówka, a mam 160cm.

Trzecią rzeczą był przecudowny pozłacany pasek z listkami, co prawda nie mam zdjęcia, ponieważ pasek został w Polsce, zapomniałam go zabrać ze sobą. Martwiła mnie trochę jego długość, jednak okazało się, że pasek się rozciąga! Jest na prawdę mega!









38 komentarzy:

  1. śliczna jesteś bardzo! :)
    fajne ubranka ;)
    obserwujemy?

    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna narzutka

    http://fordonianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy z dresslink, ta narzuta najabrdziej mi się spodobała :)
    Niestey i dla mnie jesień jest taka depresyjna haha
    Świetny filmik! Lubie taie challenge językowe hha
    pozdrowionka, zapraszam przy okazji na mojego snapa blogowego :) victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jednak snapa nie posiadam :)

      Usuń
  4. Jesteś śliczna! Boska narzutka :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety, jak wszystko inne, jesień tez ma minusy :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy jak i filmik! Dałam like :D
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tak jesienią, ehh.. Tylko chwilę można się nacieszyć tym złotem liści, a potem spadają i jest łyso, ponuro. Wstawianie rano kiedy jest ciemno jest torturą, nawet jak się spało te 8-9 godzin...

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, straszne uczucie wyjść z domu, kiedy jest strasznie ciemno i dodatkowo jest się o wiele bardziej zaspanym... albo tak się wydaje :/

      Usuń
  8. Mnie jesień również przytacza.. :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy za oknem jest tak pięknie to jak tu się dołować? Jesień jest piękna, trzeba szukać w niej pozytywów ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce piękna, przez chwilę nacieszyć oczy mogłam :) Zaś teraz w Danii jest okropnie ...

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz! :)
    Musimy sprawić, że nasze życie stanie się wyjątkowe. Już teraz.
    Świetny post! :)

    ~~~~Dobranoc!~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jak ci w tym ładnie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super narzutka! ,ale masz piękne włosy , Love <3

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy! Muszę również stwierdzić, że masz cudowny uśmiech :)
    Pozdrawiam http://noweterenymigreny.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. narzutka świetna! :) sukienka wygląda całkiem nieźle, chociaż faktycznie ma dziwną rozmiarówkę, z tego co napisałaś.
    osobiście też nie znoszę jesieni, chociaż wyjątkowo ostatnio ładna jest u nas. ale boję się, że niedługo znowu zrobi się zimno, szaro, deszczowo i brzydko, a mnie nie będzie sie chciało wychodzić spod kocyka. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mnie :) Nawet nie chcę mi się za okno wyglądać, właściwie czekam na ten świąteczny klimat, ponieważ on dodaje koloru :)

      Usuń
  15. Dla mnie też jesień jest najgorsza - piątka! :) Świetnie wyglądasz w tym 'kimonie' :)

    NOWY POST! Zapraszam! Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny wygląd bloga, ładne zdjęcia i ciekawa treść przyjemnie się patrzy ;)

    Pozdrawiam :*
    www.mademoiselleevelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeglądając blogi, pierwszy raz spotkałam się, by ktoś napisał o tym, że nie lubi jesieni. Prawda, okropne jest, że się robi o wiele wcześniej ciemno i coraz zimnej jest. Ale za to jak potrafi pięknie być pięknie na dworze, a słuchanie smętów dodaje klimatu do tej pory roku. ;)

    http://milordmajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafi na pewno, szkoda że nie mam tego szczęścia w Danii, gdzie mieszkam :D

      Usuń
  19. ja akurat lubię jesień. jest czasem oczekiwania na święta, po zatym nie jest za gorąco ale słonecznie, deszczowo czyli to co kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, gdy zaczyna się ten czas oczekiwania i niecierpliwości na święta :) Gdy wszystko mowi Ci, że święta nachodzą! Czyli końcówka jesieni jest spoko :D

      Usuń
  20. A ja lubię jesień,ciepłe sweterki,herbatka i dobra książka <3
    A do tego sesje w złotych liściach :)
    Świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dla sesji w złotych liściach warto wyjść z domu w jesień :D Lubiłabym jesień gdybym mogła leżeć pod kocykiem i nie musieć wcześnie rano wychodzić :3 Dziękuje!

      Usuń
  21. To ja na odwrót - uwielbiam jesień i wcale nie przeszkadza mi to, że dzień robi się krótszy. A liście - fakt faktem są piękne podczas tej pory roku. Świetne zdjęcia! :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesień już w pełni a Twoja stylizacja pasuje do niej idealnie :)
    Tak ogólnie to zazdorszcze włosów ;c moje są mega zniszczone i już chyba niz ich nie zregeneruje bez odstawiania prostownicy ;/
    Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam poniszczone i na dodatek głupi ich typ :p Kręci się to ale nie jest skłonne żyć w stadzie i strasznie się puszy :D

      Usuń
  23. Ale jesteś ładna <3
    Coś na Halloween !
    Szybki makijaż w 10 minut ! :)
    http://nononomx.blogspot.com/2015/10/makijaz-kocica-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nienawidzę jesieni i zimy! :D Jest wtedy ogromnie zimno! ;c
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie piszesz. Podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Napisanie książki, ciekawe wyzwanie :)
    Zaobserwowałam u Ciebie, zaobserwujsz u mnie:) http://lifeeatfashion.blogspot.com/2015/11/czego-brakuje-w-mojej-szafie.html

    OdpowiedzUsuń