Wakacyjne wspomnienia

Hej, hej, hej! Choć wakacje dla większości z dniem wczorajszym się skończyły (a mi już dwa tygodnie temu), ja przychodzę do Was z postem wakacyjnym, oraz sukienką z firmy Dresslink. U mnie za oknem leje, z resztą należy to do normalności w Danii, jutro czekają mnie dwie godziny najgorszego przedmiotu, czyli Duńska polityka...,więc wakacyjnych wspominek nigdy za wiele. Szczerze bardzo miło wspominam chodzenie w tej sukience. Było bardzo gorąco, słońce prażyło praktycznie każdy kawałek skóry, zaś jej przewiewny materiał dawał ulgę w skwarze. Kiedy tylko wypakowałam ją z paczki, po tym jak listonosz mi ją dostarczył, wiedziałam, że stanie się ona jedną z moich ulubionych sukienek. Przede wszystkim ze względu na jej kolor! Jest cudny! Wakacyjna pomarańcz.
Wadę dostrzegłam praktycznie jedną, właściwie widać ją dokładnie na zdjęciach. Sukienka jest strasznie cienka, przez co najlepiej nadaje się na wyjście na plaże, a nie chodzenie w niej na ulicy. Czasem majtki również prześwitują.
W każdym razie, jeśli miałabym dokonać ponownego wyboru kupna jej, na pewno bym się na nią zdecydowała! Tak, więc polecam ją, chociażby zamiast pareo na plażę.

SUKIENKA - DRESSLINK




 SUKIENKA - DRESSLINK






                                                      SUKIENKA - DRESSLINK
                                                           Fot:Kamil Chmielarz

Wraz z tym postem planuje również rozpocząć serie fotoreporterską z wyjazdu do jednego z moich ulubionych krajów, pod wieloma względami, czyli Turcji. Choć na szczytowym miejscu w moim sercu i pamięci zawsze pozostaną Włochy!
Pytania do Was moi Kochani : Jak jest dla Was najgorszy przedmiot szkolny? Zaś jaki uwielbiacie? :)

32 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :) A wspomnienia są najważniejsze, bo będziemy je pamiętać do końca życia. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Z czasem tylko one nam pozostaną :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna sukienka !

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna ta sukienka, a Ty wydajesz się bardzo pozytywnie nastawioną dziewczyną! <3

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, szkoda ze jest taka cienka, bo bylaby idealna na ponura jesien. Czekam na nowe posty :)

    Moze wpadniesz do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda, ponieważ rzeczywiście by się nadawała :)

      Usuń
  5. woow, śliczne widoczki i świetna sukienka! :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z ulubieńcami wakacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka, przód bardzo mi się podoba :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka sliczna ta sukienka
    poklikałam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jednak można założyć jakąś halkę czy tunikę pod tą sukienkę i jednak nosić ją też gdzieś indziej niż na plażę. Na pewno będzie ciężko coś znaleźć co pasuje ze względu na koronkę u góry. Ładnie w niej wyglądasz. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że postaram się jakąś ją przerobić, by nie była aż tak cienka ;) Dziękuje :)

      Usuń
  9. Interesujący blog! świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie.

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jeżeli też to zrobisz <3

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  11. duńska polityka? pierwszes slyszę :O ucz się ucz, ale za fajnie nie brzmi ;P hehe
    skiennka jest fantastyczna, bardzo ladne ma kolory, tez uwielbiam takie wyrazne i zdecydowane :)

    8,31$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duńska polityka, ponieważ mieszkam w Danii :p Dziękuję, jasne klikniete ! :)

      Usuń
  12. śliczna sukienka, link kliknięty - 8,31$ :) Powodzenia :)
    Zostaję na dłużej ! :)

    Kochana poklikasz w linki w poniższym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna sukienka <3
    Ja mam z tych wakacji mega dużo wspomnień ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia! ;)
    Chyba nie ma jakiegoś przedmiotu, którego nie lubię, wszystkie są dla mnie znośne :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka.Kliknęłam ;)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wakacyjne zdjęcia :) ślicznie.ci w tej sukience i okulary też przykuly moja uwagę :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna ale raczej nie w moim guście ta sukienka. (:
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k ♥.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Ci w tej sukience, a sceneria bajeczna *-*

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety to koniec wakacji.
    Świetne zdjęcia, ciekawy post! :)
    Zapraszam do siebie: http://fridayp.blogspot.com/
    Dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia piękne! :D

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/rzecza-chyba-najwazniejsza-w-codziennej.html -

    OdpowiedzUsuń