Pierwszy dzień w Turcji

 W Turcji mogłam gościć już trzy razy w swoim życiu, były to jednak w większości wakacje w hotelu. Częsta nie orientacja w nowym, nieznanym mieście jest skutkiem tego, że ludzie wolą zbytnio nie oddalać się od miejsca, gdzie mogą czuć się bezpiecznie, czyli we własnym kurorcie. Na szczęście dla takich osób za dodatkową opłatą proponowane są wycieczki fakultatywne, gdzie mamy opiekę, przejazd z miejsca do miejsca oraz ubezpieczenie w razie nieszczęśliwego wypadku. Jakie są tego wady? Zero najciekawszych wspomnień i często już od dawna uzgodnione umowy pomiędzy, na przykład bazarem, a organizatorem wycieczki. Przez co właściciele butików nawet przy zaciętym targowaniu, nie będą chcieli sprzedać nam towaru za korzystną cenę. 


W tym roku ze względu na niebezpieczeństwo i wzmożone incydenty po stronie wschodniej, wybraliśmy miejsce na przeciw tego ryzykownego miejsca, graniczącego z Syrią. Miasteczko położone nad morzem Egejski o nazwie Kusadasi. Jednak nasz hotel mieścił się na obrzeżach tego miasta, więc odpływające każdego dnia ogromne statki wycieczkowe z portu mieszczącego się w centrum, były co najmniej trzy razy mniejsze, niż w rzeczywistości.
   Z racji, że mój tata należy do osób oszczędnych, już niejednokrotnie na takich wycieczkach jechaliśmy na pace u jakiś nieznanych nam Turków, którzy zgodzili się, by nas gdzieś dowieźć za 2 dolary. Zaś wycieczki na bazary, lub w popularne miejsca organizował sam z gościem od taksówek. Było tak i tym razem. Do wszystkich miejsc w jakich byliśmy dojechaliśmy busikiem miejskim, często ściskając się w nim wraz z Turkami, bądź taksówką. Prócz mniejszych kosztów ma to jeszcze jeden pozytyw - sam decydujesz co będziesz robił.


 Od samego wschodu słońca, gdy tylko wyszliśmy na basen byliśmy ciągle fotografowani przez paparazzi. A tak serio to był mój tata z balkonu :p
Selfie się udało. 

Mam nadzieje, że taki post wakacyjny osłodzi Wam dzień spędzony w szkole :) Do następnego napisania, już za kilka dni!

31 komentarzy:

  1. Super zdjecia, najbardziej podobaly mi sie pierwsze dwa. Nie moge sie doczekac kolejnego posta

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie denerwuje takie podejście ludzi, którzy jeżdżą gdzie TYLKO po to, by LEŻEC na plazy caly czas... Plarza nad Bałtykiem tez fajna ;)
    Super, ze Ty pokazujesz inne (ambitniejsze) możliwości :)
    Musialo byc super tam w Turcji..
    alicjadobry.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również często denerwują tacy ludzie, zaś po przyjeździe do domu ich opowiadania, że "zwiedzili" Turcję :) Ja sama może 2% całej Turcji widziałam, ale powiem wręcz, że to nic nie jest, do tego co w tym kraju można zwiedzić :)

      Usuń
  3. zazdroszcze ci tego wyjazdu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Turcja to moje wielkie marzenie. Niestety z wyjazdem do Stambułu trzeba będzie trochę poczekać ;/
    Przynajmniej daje mi to motywacje i dałabym radę dogadać się z kimś trzy po trzy po turecku

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia trzeba realizować i oczywiście nie załamywać się, jak nie teraz to za kilka lat, a w danej chwili masz rację miejsca jak Stambuł, Ankara i inne większe miasta lepiej omijać :/ To świetnie, mój chłopak przed wyjazdem nauczył się takich prostych słówek, widok ich uśmiechu na twarzy gwarantowany :)

      Usuń
  5. ślicznie tam jest! jeszcze nigdy nie byłam za granicą :/
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. Turcja to moja marzenie :)
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je spelnić :)

    Zapraszam na nowy post : http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę polecieć do Turcji. :)
    Może jeszcze kiedyś marzenie się spełni. :)

    Będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)
    Pozdrawiam. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę!
    Poklikałabyś u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są przepiękne! Nigdy tam nie byłam, ale marzę o poleceniu do Turcji :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam dwukrotnie i szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja zazdroszczę! Bardzo chciałabym byc w Turcji ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Nic tylko zazdrościć :D

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/09/w-poszukiwaniu-szczescia-przemierzamy.html

      Usuń
  13. Piękne zdjecia!! ;)
    Zazdroszczę!! Hehe ;))

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym paparazzi to odwaliłaś! ahhaha myslalam,ze to w cenie bylo ahahahhahaha
    A tak serio to cudownie spedzilas wakacje,az mam ochote tam pojechać,ta woda,te palmy !! cudownie poprostu!! i swietne fotki :)


    u mnie: D I Y: CUDOWNA MASECZKA NA TWARZ (cera tłusta trądzikowa, mieszana i sucha)
    http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieje ze kiedys uda mi sie zwiedzic ten kraj! świetne zdjęcia :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój tata nadaje się na tajnego agenta i robienie zdjęć z ukrycia, haha :D
    zazdroszczę takiego wyjazdu! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oj to na pewno :D Pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. Gratuluję wypoczynku ! Piękne miejsce i cudowne zdjęcia !

    xxxstokrotkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis :) Kocham latać samolotem <3 forever. Zawsze lecę Lufthansą. Bardzo mi się twój blog spodobał. Jest ciekawy i ogólnie taki że ah hihi :) Pozdrawiam i do następnego postu :) http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/gimba-p.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/gimba-p.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  20. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/gimba-p.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/gimba-p.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne fotki. Turcja <3 Widać, że było świetnie. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śowetny post, tym bardziej w takie szkolne dni, kiedy myśli się tylko o tym jak spędziliśmy dni wokności... Życzę udanego wypoczynku!

    Zapraszam do mnie na mały poradnik, oparty na doświadczeniach własnych :) #BackToSchool2: Jak podpaść tym, którym podpaść się nie powinno?

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, musiało być naprawdę super! Świetne zdjęcia :D
    Chciałabym polecieć do Turcji <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA

    Obs za obs? napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń