Czy rzeczywiście na wszystko przyjdzie czas?

Kiedy już jesteśmy starsi, rodzice, jak jest to chociaż w moim przypadku, mówią ze na wszystko w życiu przyjdzie czas. Spotkaliście się z tym kiedyś?
Jak jakoś rok temu rozmawiałam z moją babcią i tak w temacie powiedziałam, że moja koleżanka, w moim wieku się zaręczyła, to odparła, że bardzo szybko postanowiła wyjść za mąż i czy czasem nie jest w ciąży, po czym dodała, że mam pamiętać, że na wszystko przyjdzie w życiu czas. Moja babcia należy raczej do dość nowoczesnych babć i zna panującą teraz mode "pierw kariera, później rodzina", choć sama wyszła za mąż w wieku 20 lat. Tak więc jej odpowiedź była, można powiedzieć "na czasie". Jednak ja osobiście, choć nadal mam 18 lat, już stawiam na pierwszym miejscu założenie własnej rodziny, więc byłam trochę zdumiona, gdy tak odparła. Oczywiście koleżanka w ciąży nie była i nie jest nadal, zaręczyn nie zerwali, ani jeszcze się nie pobrali.




Ale czy rzeczywiście na wszystko przyjdzie czas w życiu? Czy to co chcemy osiągnąć, zrobić przyjdzie samo? Nie! To od nas zależy, w jak szybkim czasie dojdziemy do szczytu kariery, albo kiedy zaczniemy w ogóle naszą drogę.  Jednak moim zdaniem nie ma na co czekać, czas ucieka, każdego dnia jesteśmy starsi. Teraz wydaje nam się, że jesteśmy młodzi i zdrowi, ale jutro może być już inaczej i jedynie zostanie nam żałowanie, że czegoś nie zaczęliśmy, bądź nie zrobiliśmy.




Nie bój się.
Chcesz zacząć tańczyć, nie patrz co inni o tym sądzą, zapisz się do klubu. Chcesz grać w tenisa? Zainteresuj się gdzie w pobliżu jest jakiś kort, zaoszczędź trochę pieniędzy i zacznij trenować. Zawsze chciałaś zacząć śpiewać? Co w tym trudnego? Odważ się i zacznij. Nie ma takiej rzeczy które mogłaby Ciebie wykluczyć z podjęcia się nowego doświadczenia. A czas ucieka... z minuty na minute, z sekundy na sekundę. Czas na wszystko nie przyjdzie sobie od tak sam, zaś gdy
 przyjdzie może trafić nie w odpowiedni moment, albo być za późno. 




Koszulka: House| Legginsy: NewYorker| Bransoletka: House| Naszyjnik: Lokaah| Buty: noname

23 komentarze:

  1. świetna koszulka !
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja babcia ma rację- na wszystko przyjdzie czas, ale muszę dodać, że jednak my decydujemy kiedy :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wszystko kiedys przyjdzie czas, trzeba tylko cierpliwości. Bardzo ładne zdjęcia, i podoba mi się ta bluzka, widziałam ja ostatnio i chyba zakupie. Pozdrawiam, Julia ✍

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzeczka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, wszystko zależy od nas :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie było tak, że babcia miała już pierwsze dziecko w wieku 18 lat. Natomiast mama wyszła za mąż jak miała 20 i kilka miesięcy później urodziłam się ja. W sumie nigdy nie słyszałam od nich słów 'na wszystko przyjdzie jeszcze czas' ale cały czas kieruje się nimi. Myślę że chciałabym najpierw skończyć studia a potem zacząc tworzyć rodzine. Zobaczymy jak to wyjdzie
    obserwuje i zapraszam http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjecia
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny temat posta wybrałaś :)
    Zdjęcia sprawiają, że wszystko jest perfekcyjne :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjecia, świetny temat posta :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  10. starsi cały czas powtarzają to zdanie :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany post!!
    Zapraszam do siebie
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że wszystko przyjdzie z czasem, tylko przez ten czas musimy na to odpowiednio zapracować :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię na różne tematy porozmawiać z babcią, tym bardziej że właśnie jest bardzo nowoczesna :)
    Nie sądzę, że w życiu na wszystko przyjdzie czas, bo jeśli czegoś nie dogonimy, albo będziemy na to czekać to kiedyś może być już zbyt późno. Trzeba korzystać z każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post i świetne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś moja mama tak mówiła :)
    Samo się nie spełni.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis : Ja również na pierwszym miejscu stawiam rodzinę, choć moja mama ma zupełnie na odwrót i jest typową karierowiczką, więc może to właśnie dlatego ja marzę o gromadce dzieci :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja babcia jest dla mnie ogromnie wazna nie wyobrazam sobie zycia bez niej
    Pozdrawiam! Laura z bloga
    (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytając ten post przypomniał mi się pewien cytat, nie pamiętam go dokładnie, ale mniej więcej chodziło o to, że "marzenia same się nie spełniają, to ty musisz je spełniać". Dokładnie tak jest. Nie możemy czekać na cud z nieba, tylko sami powinniśmy zacząć działać i nie marnować czasu! Żałuje się tylko niezdecydowania, a czynów i działania nie żałuje się nigdy :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjecia. Podoba mi się koszulka. Zapraszam na Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie warto patrzyć się na innych, lepiej robić to co się chce :)

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia i niezwykle motywujący post! Wszystko zależy od nas. To nasze życie i my decydujemy, co robimy najpierw. Moim zdaniem nie warto też kierować się tym "a bo ktoś tam już coś ma/zrobił". Nie powinniśmy patrzeć na innych tylko iść własną ścieżką :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz jest wszystko w naszych rękach to i jak potoczy się nasze przyszłe życie. Mówię tutaj o szkole nauce jaki i o naszych pasjach blogowaniu etc.
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sesja świetna :-) Jesteś bardzo fotogeniczna no i masz bardzo dobrego fotografa :-) Moi rodzice też tak mówili - że na wszystko przyjdzie czas :-D Ale tak chyba każdy rodzic mówi swojemu dziecku :-) Wiadomo, że wszystko zależy od nas samych i że każde decyzje jakie podejmujemy codziennie mają wpływ na to co będzie później. To tak jak z tym przysłowiem, że "każdy jest kowalem własnego losu" :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń