19 faktów o mnie w 19 urodziny!

Z racji, że dzisiaj obchodzę swoje 19 urodziny (jestem już tak stara!) postanowiłam, że w dzisiejszym poście zamieszczę parę faktów o mnie. Kto chętnie czyta mojego bloga, będzie mógł dowiedzieć się o mnie troszkę więcej. :)

1. Mieszkam od dwóch lat w Danii. W kraju, gdzie rządzi spokój i wszystko robi się powolnie. Uczę się tam, mam koleżanki i ogólnie żyję życiem codziennym.

2. Boję się owadów. Czy to mrówka, czy biedronka, czy nawet motylek, gdy tylko je widzę, bądź słyszę uciekam gdzie pieprz rośnie! O pająkach nie wspomnę...

3. Kocham psy, myślę nawet, by na starość, gdy moje dzieci będą już dorosłe, zaś ja zostanę  z moim mężem sama w domu, założyć hodowle Owczarków Australijskich, bądź Berneńskich Psów Pasterskich.

4. Uwielbiam podróżować. Gdybym tylko mogła, chciałabym wyjeżdżać co najmniej dwa razy do roku, a gdyby zabrakło mi miejsc do zwiedzania, z chęcią wróciłabym do tych w których już byłam. Jednak są miejsca do których mnie zupełnie nie ciągnie, jak na przykład Tajlandia.




5. Notorycznie się spóźniam. Gdziekolwiek mam jechać, cokolwiek zrobić ZAWSZE jestem spóźniona. Chyba każdy z moich znajomych i moja rodzina o tym wie.

6.  Nie pije alkoholu. I świetnie się bawię bez niego.

7. Prowadzę kilka fanpage na Facebooku m.in: "Oraz że Cię nie opuszczę aż do śmierci"

8. Uwielbiam grać w gry! Z konsolą Playstation mam kontakt od około 3-4 roku życia. Często zdarza się, że ogrywam mojego chłopaka w różnych rozgrywkach. Uwielbiam takie serie jak Uncharted, Assassins Creed, bądź Far Cry. Zaś na komputer oczywiście Simsy!

9. Kocham Włochy. Z moich chłopakiem Kamilem planujemy, że gdy wszystko dobrze się ułoży i uda nam się wziąć ślub, to pojedziemy tam na podróż poślubną.


10. Uwielbiam pływać, z resztą tak samo jak mój chłopak. Marzy mi się kiedyś nurkowanie z sprzętem nurkowym.

11. Moją ulubioną potrawą jest spaghetti !

12. Nienawidzę wcześnie wstawać. Gdy byłam dzieckiem przyjemnością było dla mnie wczesne wstawanie, kiedy wyjeżdżałam na wakacje, teraz już nawet to nie sprawia mi przyjemności. Nienawidzę porannych godzin.

13. Gdybym miała siebie opisać, jako bohatera bajki to smurf maruda zmieszany z smurfem ciamajdą pasowałby idealnie.

14.  Mój ulubiony film, a właściwie filmy, to cała seria Piratów z Karaibów.
Koszulka: House| Spodnie: New Yorker| Okulary: noname


15. Rzadko się maluję, bardzo rzadko (tylko, gdy trzeba "coś" zakryć), zaś oczy zaczęłam malować regularnie codziennie dopiero w drugiej klasie gimnazjum. W trzeciej gimnazjum dwa razy usłyszałam od chłopaków, że mam zmyć tynk z twarzy...  moje przyjaciółki i ja miałyśmy wtedy niezły ubaw z tych chłopaków.

16. Nie przepadam za tłumem nieznanych mi ludzi, których jestem skazana za chwilę poznać. Zwyczajnie nie potrafię się w takiej sytuacji odnaleźć.

17. Uwielbiam pisać i marzy mi się wydanie kiedyś własnej fantastycznej książki.

18. Wcinam dziennie bardzo dużo słodkiego, zaś pod koniec dnia żałuję, że tyle zjadłam.

19. Ciągle podejmuje się nowego wyzwania dotyczącego codziennego ćwiczenia i ciągle kończy się ono po 4 dniach. 

















 


Z okazji wczorajszych imienin mojego chłopaka, chciałam Mu jeszcze raz życzyć wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! 

Posiadacie podobne fakty o sobie? Napiszcie kilka o Was w komentarzu! :)


24 komentarze:

  1. Co do punktu drugiego mam podobnie xD Przeleci motyl, czy coś w tym stylu: od razu biegnę nie wiem gdzie,ale na pewno daleko od miejsca motyla 😂😂 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe fakty o Tobie <3
    Wszystkiego Najlpeszego :***

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać masz duże ambicje :)
    Życzę powodzenia, aby większość planów się udało :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin i imienin chłopaka! :)
    co do 16 i 19 punktu, to mamy bardzo dużo wspólnego, haha :D
    mam nadzieję, że uda Wam się podróż poślubna do Włoch :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super post!

    sama planuje zrobic podobny za miesiac, na moje 19. urodziny! :D

    poza tym, duzo nas łączy! :) pozdrawiam :*

    __________________________________________________________________



    www.arakumla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nienawidzę wszelkich insektów, uwielbiam podróżować i z chęcią wybiorę się do Włoch!

    zapraszam na mojego bloga, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! Spełnienia marzeń! Pozdrawiam
    P.S. Zapraszam na mojego bloga: https://dreammerin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fakty, wszystkiego najlepszego!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wsyztkiego najlepszego!

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione najlepsze życzenia :) Fajny wpis :) Ja też uwielbiam psy, szczególnie Berneńczyki, bo sama mam jednego :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :-) Zaprezentowałaś się przed czytelnikami swoje =go bloga w całej okazałości - co lubisz, czego nie, czego się boisz :-D Ty jako maruda ze smerfów ? Hmmm... skoro tak twierdzisz :-D Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i ciekawe fakty! Mam to samo z owadami i tez uwielbiam spagetti ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  14. też zawsze się objadam słodyczami, a potem wieczorami biadolę :D Sto lat :D

    |Polne-Maki|

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również nie lubię rannych godzin ale za to tak samo jak Ty kocham pieski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki sam problem ze słodyczami :) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Troszkę późno ale wszystkiego najlepszego, mam nadzieję, że kiedyś wydasz tą książkę! :)
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o 19 latka jak ja :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Hej ! nominowalam ciebie do Liebster Blog Award ;> zajrzyj do mojego posta po wiecej szczegolow ;*
    laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, nominowałam Cię do LBA, szczegóły tutaj ----> http://kenia0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe fakty. Przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uncharted, Simsy! Spaghetti! Moje klimaty jak najbardziej! :)
    Wszystkiego najlepszego! :)))

    Hanyvia(click)

    OdpowiedzUsuń