happy

Na każdym blogu, które czytam, ostatnie dodane posty rozpoczynają się mniej więcej tak: "Za 3 tygodnie zaczynają się wakacje, na które długo każdy z nas czekał..."
Zaś ja zacznę innymi słowami: U Was w Polsce ciepło, a u mnie w Danii piź*zi mrozem! Coś przeczuwam, że lato nie zagości u mnie, a co najmniej nie na długo, jednak na całe szczęście już za te trzy dłużące się tygodnie spędzę miesiąc w ukochanej Polsce z ukochaną rodziną, ukochanym chłopakiem i znajomymi. I mam nadzieje, że lipiec będzie ciepły, a nie deszczowy.
Dzisiaj uszykowałam prostą, sportowo luźną stylizacje, idealną, na Duńskie wiatry, a właściwie nawet nie, ponieważ noszę codziennie kurtę...
Jednakże przechodząc do tematu, myślałeś kiedyś nad tym co najmocniej Ciebie uszczęśliwia? Co daje Ci radość i energie na wiele następnych godzin? Z czym, bądź przy kim czujesz się najszczęśliwiej?


Gdy się dobrze zastanowić takich rzeczy odnajdziemy wiele w naszym życiu! Choć kierując się pozorami możemy od razu wrzucić nasze życie do najgorszego worka, jednak po co? Mamy przecież możliwość korzystać w życiu z tego co dla nas najlepsze! Starajmy się brać od życie więcej rzeczy dającym nam radość i które przewyższą rzeczy, które daje nam los, a które często nie przynoszą nam dobrego humoru...
Kiedy mamy od rana ciężki dzień. Uciekł nam autobus, w następnym zapomnieliśmy odbić biletu, co poskutkowało mandatem, spóźniliśmy się na lekcje na dodatek na której mieliśmy jedyną godzinę na poprawę niezdanego wcześniej sprawdzianu... nie załamujmy się! To jeszcze nie jest koniec świata! Zła passa wreszcie odejść musi, możemy czekać, bądź ją sami zwalczyć. Dajmy sobie sami powód do szczęścia.

Wybierzmy się na przykład do ulubionego sklepu. Gdy nie wiesz, kiedy wydać zaoszczędzone pieniądze, to już wiesz, że taki moment jest odpowiedni. Rozejrzyjmy się, po przymierzajmy ulubione wzory i kroje, ale i tego dnia przymierzmy coś na co nigdy byśmy się nie zdecydowali. Wybierzmy jeszcze gadżety i biżuterię. Wszystko, aby zapomnieć o złych chwilach. I wreszcie kupmy, by nasza radość trwała trochę dłużej. Zakupy możemy zrobić wraz z naszymi przyjaciółmi, to na pewno zwiększy nasz "wskaźnik szczęścia".

Innym przykładem może być wybranie się do ulubionej restauracji, nawet fastfoodów! A co nam tam, jeden dzień bez diety. Diety nie przynoszą takiego szczęścia, jak hamburgery z McDonalda. Choć mi nawet one nie przynoszą szczęścia, wole osobiście kanapkę z Subwaya, bądź miskę świeżych, dobrych owoców z bitą śmietaną. Pycha!

Kiedy jednak jesteśmy tak wściekli, że nawet nie zdążyliśmy zauważyć w jaki szybkim czasie dotarliśmy z powrotem do domu i nawet nie śni nam się o ponownym wychodzeniu z niego, dobrym pomysłem jest zerknąć na domowe sposoby poprawiania humoru.
Czekolada? Nie trać czasu, przebierz się w wygodne ciuchy, rzuć na kanapę i zajadaj czekoladę. Ja uwielbiam najbardziej taką lekko roztopioną i nawet teraz żałuję, że nie posiadam choć małej kosteczki w moim domu.

Dobra książka? Jedna z moich ulubionych czynności, kiedy mam dość codziennej rzeczywistości. Zaczytać się w książce i wniknąć w jej historię. Nie ma nic lepszego, jak nagle znaleźć się w innym świecie i przeżywać niecodzienne przygody, a tym samym nie myśleć o tym co na serio w tym momencie nas otacza.

Dobry film? Dla ludzi, którzy nie przepadają za czytaniem, ponieważ tacy również są, dobrym sposobem na poprawienie humoru może być obejrzenie komedii, plus nie zapomnijmy o naszej czekoladzie, które czeka na zjedzenie jej. ;)

Twoje hobby? Uwielbiasz robić zdjęcia, więc aparat w dłoń i do ogrodu, bądź na miasto. Kochasz swojego psa, to wyjdź z nim na długi spacer. On jak i Ty będziecie zadowoleni. Uszczęśliwia Ciebie granie na konsoli, bądź komputerze, to pograj i zapomnij o tym co Cie spotkało. Lubisz pisać bloga, to lepiej w tym dniu nie pisz żadnego posta, ponieważ możesz tylko kogoś zarazić złym humorem.

Ja osobiście zaliczyłabym jeszcze przytulenie przez ukochaną osobę. Każdy może mieć inne znaczenie tych słów, dla jednych to dziewczyna, dla innych matka, bądź ojciec, zaś dla jeszcze innych i również dla mnie to chłopak. Kontakt z taką osobą zdziała największe cuda, a tym bardziej poprawi nawet najbardziej zepsute humory.




Spodnie: House|Bluza: Bilka|Buty: Converse|Wisiorek: kupiony przez mojego chłopaka

44 komentarze:

  1. śliczna bluza *.* :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami lepiej po prostu zacząć dzień od uśmiechnięcia się ;) super bluza!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, lepszy uśmiech od rana, niż wmawianie sobie, że wstało się lewą nogą ;) Dzięki :)

      Usuń
  3. Świetna bluza, fajny blog, zajrzyj do mnie :)

    http://fashionelja.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Fashionelja/1577546502530059

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna bluzka, podoba mi sie ♥
    zapraszam w wolnym czasie do siebie -> http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy dają mi mnóstwo szczęścia, ale... pod warunkiem że coś kupię ! :)

    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluzka :)

    http://swiatfaustii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  8. To dobry sposób na bycie szczęśliwym. Znajdujmy sobie sami powód do szczęścia! Nigdy nie spojrzałam na to z tej strony!
    Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu ;)
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. moim skutecznym sposobem na poprawę złego humoru jest chwila dla siebie - ja i kawa. Spokój przychodzi sam :)
    www.kiinsza.blogspot.com + zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa ta bluzeczka! :) co powiesz na wspolna obs?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://adrianna-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe zestawienie, bluza jest świetna. :) to życzę Ci, żebyś miała w lipcu tak ciepło w Polsce jak już teraz jest, skoro tam marzniesz w Danii. :) ja niestety nie mogę powiedzieć, że za trzy tygodnie zaczynam wakacje, bo nie wiem kiedy będę miała termin obrony magisterki, a dopiero po niej odpocznę tak naprawdę. ;) a co do rzeczy, które uszczęśliwiają, to na pewno przytulenie przez chłopaka będzie jedną z pierwszym, mnie pomaga też zawsze zabawa z moimi świnkami morskimi, czytanie książek albo po prostu pójście na spacer. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to powodzenia! Dużo szczęścia Ci życzę ! :)

      Usuń
  14. Prześliczne zdjęcia, mega bluza:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przytulenie bliskiej osoby to chyba najlepsze lekarstwo na zły dzień :)
    nie zazdroszczę duńskiej pogody. życzę udanego pobytu w Polsce! naładuj energię polskim słońcem na resztę wakacji :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A u mnie, we Francji, upaly. Dzis 36stopni. O malych przyjemnosciach pisalam niedawno u siebie na blogu. Masz racje, trzeba cieszyc sie chwila. Zycze Ci udanych wakacji w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwiebiam czekolade !! Świetne bluza :)
    kxsiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluza :p również uwielbiam czekoladę :p

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluza, świeny post, świetna blogerka :)
    Zapraszam do mnie jeśli oczywiście masz czas :
    http://tajemniczyswiatpelennadziei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluza, świeny post, świetna blogerka :)
    Zapraszam do mnie jeśli oczywiście masz czas :
    http://tajemniczyswiatpelennadziei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluza :)
    Uwielbiam czekoladę , szczególnie białą :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekolada...biała...mrrr

    http://mlodablogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mądre słowa :)
    Śliczną masz bluzeczke
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka cudowna stylizacja! :)
    Bluza genialna ;*
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. tęsknię za zimą

    pozdrawiam i zapraszam!
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że przyjeżdżasz do Polski!

    Zapraszam do mnie +konkurs
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna bluzka :) I strasznie masz głupio, że u Was tam takie zimno, może jednak lato tam będzie takie megaaaa gorące :D
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Heh dobry początek xd fakt u nas obecnie bardzo cieplutko! <3
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna bluza :)
    Super stylizacja!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluza <3

    Zapraszam do siebie http://cocktaildressnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale urocza bluza! I tyle świetnych powodów by znaleźć uśmiech w codziennym dniu! :) Ja najlepiej czuję się przy swoim chłopaku, ale też i ogólnie przy bliskich :) I fajnie, że już niedługo będziesz mogła przyjechać do Polski, oby pogoda Ci dopisała! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. swietnie wygladasz, a bluzeczka jest extra. Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. super post i świetnie wyglądasz. Zazdroszczę Ci, że mieszkasz w Danii! Nawet te mrozy by mnie nie wystraszyły, moim marzeniem jest pojechać tam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie dzisiaj też chłodno, a na dodatek od rana pada deszcz. Świetne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisałaś naprawdę świetny wpis. U mnie dzisiaj jest tak pięknie na dworze, aż chce się żyć :)


    zapraszam:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/06/czas-wymyka-mi-sie-z-rak-trzecia.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny outfit :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ładna bluza! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna bluza, obserwuję :)
    Mogłabyś kliknąc u mnie w poście w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/06/just-how-night-changes.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda że u Ciebie tak zimno :/
    Sposób z czekoladą znam ale zmieniam na coś zdrowszego :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna bluza *-*
    oleksandra29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń