Starszy, czy to znaczy mądrzejszy?


Hejo ;3
Cały dzisiejszy dzień spędziłam na pakowaniu pudeł, ponieważ teraz w weekend wyprowadzam się do innego miasteczka, co mnie jakoś wielce nie cieszy, jednak na plus będzie to, że w 30 minut dojdzie się z domu na plaże, dodatkowo w pobliżu jest camping, gdzie można korzystać latem, za małą opłatą z ich basenu. Już praktycznie mamy koniec maja, co mnie straszliwie cieszy! Za chwile wakacje, a co za tym idzie? Jadę do Polski   Już szczerze nie potrafię się doczekać, choć odrobiny słońca, ponieważ u mnie od tygodnia cały czas ciemne chmury, deszcze i silny wiatr. Dzisiaj mamy 29 maja, czyli 23 miesiące z moim chłopakiem! I na całe szczęście, choć są między nami kłótnie, bo przecież to normalne, to nie zamieniłabym Go na nikogo innego! Jest dla mnie wszystkim! 



Zazwyczaj strasznie denerwują mnie starsze ode mnie osoby, które twierdzą, że i tak zerwiemy, włączają w to czasem i moją rodzinę. Kocham słuchać teksty typu: "zmądrzejecie i jeszcze wszystko wam się odmieni". 
Że co purwa?! Serio?
Zmądrzejcie... to co my mamy po 10 lat, by nie potrafić wyznaczyć co jest dla nas ważne, a co najważniejsze? 

Nie sądzę również byśmy należeli do osób nad wyraz dojrzałych, wkrótce mamy te 19 lat, ale to wprawdzie wstęp do dorosłego życia.


 Zdarzyło mi się również słuchać, że mój chłopak i ja jesteśmy nienormalni, ponieważ nie zachowujemy się jak na nastolatków przystało... Tak to prawda nie kręcą nas imprezy, alkohol, jakieś używki, gardzimy osobami, chwalącymi się swoimi "zdobyczami" i reszta rzeczy, która należy do dzisiejszej mody. Jednak to nie znaczy, że jesteśmy ponurakami i od razu nienormalni, po prostu świetniej się bawimy przeżywając inne rzeczy, które nas interesują. Zwiedzanie, spacery, wycieczki, wyjścia na basen, do kina, kawiarnie... mój chłopak obcykał moje miasteczko, w którym zamieszkałam prędzej, niż ja, choć mieszkam tu dwa lata, a on przyjeżdża raz na pół roku! Tylko, że on nie lubi przesiadywać w domu, kiedy jest ładna pogoda i można coś nowego przeżyć, zaś ja to trochę inna bajka, ponieważ lubię wycieczki, jednak jeśli zostaniemy w domu, by pooglądać film to też będę uradowana. 

W każdym razie wracając do tematu nienawidzę czegoś takiego, słuchać jak to inni mają coś do powiedzenia na tematy, które nie przeżyli i jedynie myślą, że mają o tym jakiekolwiek pojęcie. Rozumiem, że jest się starszym i się trochę mądrzy, ponieważ myśli się, że młoda osoba nic nie przeżyła, więc nie wie jak to jest. 

No, ale jednak jak sami wiemy każdy z nas przeżył już więcej, niż naszym rodzicom mogłoby się kiedykolwiek przyśnić. Nieprawdaż? ;)





Koszulka: Lidl | Kurtka: Butik w sąsiedztwie | Spodnie: Butik w sąsiedztwie 
| Buty: Converse | Pierścionek: Lokaah


49 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Spodnie idealnie pasują do koszulki :)

    http://aguu-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Uwielbiam czerwone paznokcie:)
    http://nicolabrychcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubią oceniania kogoś, gdy niewiele wie się o jego życiu :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Suoer post :) Ja też nie lubię słuchania tego,że jak będe starsza to zmądrzeje.Takie gadanie nie prowadzi do niczego.http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo mega inteligenty post ! :) i świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. że niby mając ok 19 lat jest się za głupim na poważny związek? śmiechu warte! znam dziewczynę, która swojego chłopaka poznała gimnazjum, ma już ponad 20 lat, wyszła za niego i mają cudownego synka! więc uważanie, że w takim wieku jest się za głupim na to, jest śmieszne. 18/19 lat to idealny wiek na związki :)
    życzę duuuużo szczęścia! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane! :)
      Dziękuje! :)

      Usuń
  9. Super buty ;) Fajnie piszesz!
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem wszystko zależy od człowieka ;) udanego przyjazdu do Polski!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ottd :)
    wspólna obserwacja? pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie napisane :) świetnie wyglądasz ;p

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz i genialna stylizacja! ;)
    ____
    Zapraszam na bloga i zachęcam do obserwacji :)
    ozu-zu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie posty, wygladsz swietnie jejuu
    Pozdrawiam!
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. To fajnie, że ty i Twój chłopak nie ulegacie negatywnym trendom :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz na pewno sadze ze te osoby ktore tak Ci mowia na pewno nie chca zle. Jezeli podchodzicie to chwała Wam za to tylko jednak starsi tez wiele przezyli dlatego sadze zamiast sie burzyć, młodzi ludzie powinni sluchac rad. Zreszta z drugiej strony tez sie nie dziw ich zachowaniu, mało to sie słyszy o wybrykach nastolatek ktore za wszelka cenę chca zatrzymać chłopaka i to za jaka cenę? Pozdrawiam

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Słuchajcie siebie - w końcu to jest Wasze życie i nikt za Was go nie przeżyje!:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje Wam tych 23 miesiecy
    U mnie mały konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie a jesli się spodoba to zachęcam do obserwacji :Dhttp://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw! :)
    Może wspólna obserwacja ? ;)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny outfit :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Jeśli Ci się u mnie spodoba - zaobserwuj ♥ To dla mnie wielka motywacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, gratuluję tylu miesięcy związku (:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy30 maja, 2015

    Fajna kurteczka <3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię czytać Twoje przemyślenia :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna, luźna stylizacja :) Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To że ktoś jest starszy nie oznacza, że jest mądrzejszy, to tylko taki stereotyp i dla niektórych wymówka ! Życzę dużo miłości ;D
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne przemyślenia + zgadzam się w 100% z Tobą kochana! :) ♥

    zapraszam do siebie :) http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ohh, też nie cierpię słuchac osób, które mają do powiedzenia najwięcej na tematy, o których nie mają pojęcia.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  30. Też nie mogę doczekać się wakacji :D Zgadzam się z Tobą. To, że ktoś jest starszy, nie oznacza, że jest mądrzejszy.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. masz racje co do wieku :) świetny post

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja :)
    http://mylife-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje tak długiego związku i trzymam kciuki by trwało to dalej. Świetne zdjęcia. ;)

    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojeju, gratuluję tylu miesięcy razem! I życzę kolejnych lat ;)
    A dorosłymi się nie przejmujcie, Wy wiecie swoje i to jest najważniejsze :)
    Zapraszam na nowy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze mówisz :) I zazdorszczę mieszkania tak blisko plaży!

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny temat ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Starszy zwykle jest mądrzejszy, bo ma większe doświadczenie, ale takie teksty bywają denerwujące :)

    Prosto z piekarnika (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  38. Według mnie czasami 15-latki potrafią być mądrzejsze od 30-latków, ale to temat dyskusyjny, więc nie będę się rozpisywać :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. obyście byli razem jak najdłużej, ładne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem wiek nigdy nie odzwierciedla tego, czy ktoś jest mądrzejszy, poważniejszy, czy też nie ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z tobą kochana! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja ;D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny outfit ^^, chciałabym mieszkać za granicą, życzę więcej słońca!!! u nas przez ostatnie 3 dni było po 30 stopni
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  44. marzy mi się taka kurtka ;)
    wracając do tematu... starsi ludzie często traktują młodych ludzi stereotypowo i zakładają, że jeśli 1/3 młodych ludzi imprezuje itp robi rzeczy, to z pewnością pozostałe 2/3 również to robi :)

    OdpowiedzUsuń