Wiosenna Myszka Mickey.

Na samym początku, krótko chciałabym podziękować wszystkim, którzy zaglądnęli, bądź skomentowali mojego poprzedniego posta, dopiero zaczęłam przygodę z blogiem, więc wielce nie znam sposobów jak się wypromować i zdobyć czytelników, jeśli ktoś chcę mi coś poradzić, bądź skrytykować to piszcie w komentarzach. :)

Wiosna co prawda nie należy do moich ulubionych pór roku, jednak są w niej rzeczy, dzięki którym pobudzamy się na nowo do życia. Zazwyczaj w okresie jesiennym towarzyszy nam złe samopoczucie, chandry i łatwe popadanie w depresje, zima również często nie przynosi niczego lepszego. Zaś, w okresie wiosennym, kiedy przychodzi najprawdziwsza wiosna, wtedy nasz nastrój się polepsza, a wszystko za sprawą, choćby większej ilości słońca oraz dłuższych i cieplejszych dni.
Tymczasem ja uwielbiam w wiośnie poranki, kiedy ptaki budzą swoim śpiewem, nawet kiedy wstaję wcześnie do szkoły, to one już nie śpią. Lubię rośliny, które pomału się zielenią i dekorują szare i bezbarwne ulice miasta. I słońce, które ogrzewa każdego dnia coraz mocniej, dzięki czemu można nosić lżejsze ubrania.
Ja, zaś aktualnie nie pochwale się profesjonalnymi zdjęciami, ponieważ mój fotograf jest w Polsce, ale myślę, że do najgorszych one nie należą. Jak sądzicie?








Koszulka którą mam na sobie należy raczej do bardziej eleganckich, jednak dodałam ją do spódniczki "na co dzień", ponieważ dobrze czuję się w takiej mieszance. Spódniczkę kupiłam na święta i urzekła mnie od samego początku! Kocham Disney, więc kocham motyw Myszki Mickey. Jest wspaniała, najchętniej nosiłabym ją na okrągło.






Jak sami widzicie butów nawet nie było warto zakładać, gdyż w innym razie na zdjęciu musiałabym mieć uciętą głowę. Kiedy na święta miałam na sobie ten zestaw, miałam buty na obcasie. Jestem niechętna do noszenia trampek, kiedy mam na sobie sukienkę, bądź spódniczke.



Spódniczka: House/Koszulka:House


Podziękowań ciąg dalszy (możesz ominąć, jeśli chcesz i zapraszam do napisania swojej opinii)
Chciałam podziękować jeszcze mojemu chłopakowi, że mnie wspiera, choć to trudne, ponieważ już dwukrotnie byłam pewna, aby usunąć tego bloga. (choć mam go od niecałego tygodnia, po prostu nie mam wiary w siebie)
I na końcu szybkie podziękowanie dla moich dwóch dobrych koleżanek Celii i Sarah, które wchodzą i czytają mojego bloga, choć języka Polskiego nie znają. By uprzyjemnić im czytanie, dodałam na bloga piosenkę "Ellie Goulding - love me like you do", którą uwielbiają. :) Tak for det piger :*

11 komentarzy:

  1. Dobry post, ładne zdjęcia :) Powodzonka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia . Ja uwielbiam wiosnę :) . Zapraszam : mylittleworld46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na początku myslałam, że to kwiatki na spodniczce... przyglądam się a tu Miki :D :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania - zawsze się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubie takie połączenia ♥ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia. Wspaniała spódnica :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest ta spódniczka ;)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji *.* Nie "usuwaj" bloga nigdy!! piszesz świetnie,chociaż przeczytałąm tylko kilka postów,masz obok siebie osoby które cię wspierają i z nimi na pewno dasz rade. Czytelników na pewno zdobędziesz. Uwierz w siebie i w swoich czytelników bo oni dają mega dużo motywacji.
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta spodniczka na prawde jest przeswietna! :*

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chcesz żeby ktoś wchodził na Twojego bloga, musisz po prostu być aktywna w blogosferze, odwiedzać inne blogi, komentować i zostawiać do siebie adres, oczywiście chodzi o ambitne komentarze, a nie spam :)
    Co do postaci, to masz super nogi, wiec powinnaś często chodzić w spódniczkach :D

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie :)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/04/fotkinga.html :)

    OdpowiedzUsuń